When the darkness comes.

Det gick superbra på praktiken idag :) Känner mig
säker i min roll och tror på min egen förmåga, det är
en härlig känsla! Jag fick även följa med ner i bårhuset,
där jag fick se två döda personer. Jag blev inte särskilt rädd,
mer sorgsen och lite creeped out. Men någon gång lär man
ju stöta på det också, så känns skönt att första gången var
under bra omständigheter och med bra sällskap i form av en
snubbe som talade om hur det fungerar när de tar hand om den
avlidne.
 
Nu har jag inte praktik förän på fredag och sedan hela helgen, sen är
jag färdig. Får ta igen lite pga att jag varit sjuk. Men det gör mig ingenting,
jag trivs och de är så snälla allihopa och jag gillar vad jag gör. Imorgon börjar
skolan igen efter 4 veckors praktik och det känns lite halvkonstigt.
 
Nu har jag käkat lite middag och ska strax ha lite spa-kväll med mig själv.
Lite nagelfix, hårfix och lite sånt. Känner att jag förtjänar det idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0