To new beginnings.

Första dagen ensam i nya lägenheten, måste säga att jag verkligen
inte är van vid tystnaden. Efter några veckor av planering och dagar
av stress, städning och flytt känns tystnaden och ensamheten väldigt
främmande. Inte läskigt främmande, eller så men främmande.
 
Har haft en stressfylld helg men också fylld av vänskap, kärlek & familj.
Fick hjälp av Marcus, Ida, Mattias, Roffe & mamma att flytta och jag är
så otroligt tacksam till dem allihop! Men nu har Mattias åkt hem och jag
sitter för första gången helt själv i mammas gamla soffa som jag fått och
funderar på vad jag ska hitta på nu. Har en helvetisk huvudvärk (antagligen
en biverkning av stressen) och känner mig smått tafatt.
 
Internet har jag inget, förutom det på telefonen och mottagningen just i
vardagsrummet är väl inte den bästa .. men jag ville ändå ta mig tid och
berätta att flytten gått bra och att jag gjort mig hemmastadd. Men det
blir ju ett projekt att få allt som jag vill ha det, såklart.
 
Äger heller ingen tv så kan ju inte direkt ligga och titta på den heller. Haha.
Blir nog att lyssna  på en ljudbok och slappna av och hoppas på att huvudvärken
släpper innan jag fortsätter packa upp lite. Har ju faktiskt en del grejer kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0