There'd be no such thing as goodbye.

Så var det måndag! Ny vecka, nya möjligheter,
som man ju så fint säger
 
Jag njuter av ledigheten. Däremot är snön en smula irriterande.
Men den gör iallafall allergin mindre påtaglig, och det är ju skönt.
Ikväll ska jag plugga, men nu på dagen ska jag inte göra mycket!
 
Vaknade vid 9 och var utvilad & pigg. Iofs är jag som en pensionär
och går och sover ganska tidigt om kvällarna. Men det blir så, när
man inte har många kanaler och inget fast internet ännu. Så jag
spenderar mina kvällar med ljudböcker eller vanliga böcker, vilket
jag kan göra i timmar och då blir man trött ganska tidigt.
 
Jag är på bra humör och det känns bra. Våren känns inte långt borta,
trots denna snöiga måndag.
 
Bjuder på en smil-bild!! (Jag kan se glad ut, faktiskt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0