Procrastinate is my middlename.

Ehm.. så att .. ja det vart inte mycket pluggande
igår. Jag spenderade istället hela dagen med att lyssna
Clockwork Prince. Heh .. Till mitt försvar är Ed Westwick
en av de som läser upp ljudboken och det är svårt att slita sig!
Sen umgicks jag lite med Ida <3 ... och fortsatte med ljudbok.
 
Idag kommer min kära meatball över :D var sjukt längesen vi umgicks!!
Hon har heller inte sett min lägenhet än, så det ska bli trevligt att visa
hur jag bor nu! Dricka kaffe och snacka lite skit.
 
Men idag kommer jag inte undan pluggandet, jag måste faktiskt. Har
två prov den här veckan, och det kommer jag inte undan! Oh joy.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig klar för dagen.
Vädret suger .. -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0