Plenty of sense in nonsense.

Jag tror bestämt min kropp och hjärna är satt på att
vakna runt halv 9-9 varje morgon, med eller utan alarm!
Så nu är klockan bara typ halv 11 och jag har druckit kaffe,
ätit frukost och fixat mig. Håret är lockat och ansiktet är
påmålat. Haha.
 
Nu sitter jag och inväntar finbesök utav Jenny :) Skulle egentligen
följt med henne till tandläkaren men de skickade visst återbud.
Så vi ska umgås och snacka lite skit istället. Låter som en superfin
idé!
 
Lyssnar på kapitel 5 av Clockwork Angel (första boken i The infernal devices)
och jag är helt hooked redan!! Det utspelar sig i London i slutet på 1800 talet.
Den har lika mycket humor & romantiska inslag som The mortal instruments
och jag är extatisk!!
 
Men ikväll blir det att få arslet ur vagnen och plugga lite. Har typ hur mycket som
helst att göra men har liksom inte kommit till ro riktigt med allt som hänt och skett
runt omkring. Men ikväll får det bli prioritet på det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0