It's friday .. workwork.

Idag hade jag finbesök av Mattias, hans syster & hans mamma.
Blev en vända på stan, de kikade in min nya lya och så fikade vi
lite :) Jag fick även låna en tv, även om jag inte har så många kanaler.
Men jag har några, passar iallafall som bakgrundsbrus och tidsfördriv.
Imorgon ska jag köpa en HDMI-kabel efter praktiken om jag hinner/orkar.
 
Har haft en jättebra dag på praktiken idag och jag känner att jag blir
säkrare för varje dag. Fick även höra att jag skrivit jättebra på mitt
gymnasiearbete, och det var ju bra :)
 
Idag såg jag en person bli arresterad precis utanför mig, det ser man inte
varje dag minsann! Det var lite vardagsaction irl.
 
Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite innan jag ska sova. Ska upp
tidigt imorgon, börjar sju på morgonen så jag behöver all sömn jag kan få.
 
Hoppas ni har en superfin helg allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0