It was a hell of a ride.

Precis hemkommen från allra sista passet på
praktiken. Jag känner mig lite ledsen men också
lättad på samma gång. Det var en tuff och hård resa
i starten men den slutade på bästa möjliga sätt. Jag har
lärt mig så otroligt mycket, om att vara undersköterska, sköta
om människor men också om mig själv, och vad jag mentalt är
kababel till och kan hantera. Även om jag i vissa stunder skulle
vilja radera de första två veckorna ur mitt minne vet jag att det ledde
mig dit jag är nu. Jag är så otroligt tacksam för chansen jag fick här
avdelning 1 i Sala, de är alla fantastiska människor, medarbetare
och handledare och jag har fått så fina minnen och erfarenheter av dem.
 
Så det är med sorg och glädje i mitt hjärta som jag tackar & säger hejdå
till den här praktiken och allt den inneburit, på gott & ont.
 
Nu ska jag försöka varva ner, slappna av, ta ett glas vin och fira att jag
tog mig igenom det här, att jag kom ur det med huvudet högt och med
en hel del erfarenhet och nyttiga saker i bagaget.
 
Blir en lugn kväll med ljudbok, vin & coca cola.
 
I Finally see what you knew was inside me all
along, that behind this soft exterior
Lies a warrior
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0