Feels like home.

Igår var första dagen i skolan på 4 veckor, och
det märktes att man inte är van vid att sitta still och
lyssna. Jag vart så sjukt trött och fick skrattanfall för mig
själv tillochfrån hela dagen. Men det var kul att se klassisarna
igen :)
 
Efter skolan (och en miljon uppgifter att göra) träffade jag på Hanna
och Ida. Vi käkade lite mellis och pratade om allt & inget. Sen hade jag
och Ida myskväll med tacogratäng, cola och choklad. Himla mys faktiskt.
 
Vi ca halv 10 däckade jag med Divergent boken på mitt ansikte och vaknade
inte förän vid halv 9 imorse med näsan klämd i boken, liggandes på sidan.
Då är man trött! Minns inte om klockan var prick halv 10, men tror det var sista
gången jag kollade på klockan.
 
Idag är jag ledig, ledig i den bemärkelsen att jag inte måste lämna lägenheten.
Däremot har jag skoluppgifter att göra och lite städning eftersom jag får
finbesök av Mattias, Erica och Ingela imorgon, innan jag ska till praktiken
och jobba kvällspass.
 
Har varit in på Sala net och beställt internet nu, för att surfa på mobilen
är inte det roligaste jag vet. Dessutom levereras min en tv till mig imorgon,
till låns av min fina pojkvän. Så då ska bara HDMI kabel och antennsladd inhandlas.
 
Ha en fin torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0