Do you even really exist?

Varit och skrivit prov, tror det gick rätt okej! Kunde mer
än jag hade trott iallafall. Oh well, bara att vänta & se!
 
Har sån otrolig träningsvärk i min mage sen pilates-passet!
Man vänjer sig väl vid det med. På tisdag är det på't igen.
 
Har ett till prov imorgon. Dock ett prov där jag får ha anteckningar
med mig, så det är ju skönt iallafall. Så det blir väl att skribbla ner
lite senare idag.
 
Nu ska jag lyssna på bok 3 i The infernal devices-trilogin. Clockwork
Princess. I am so excited!
 
Har dessutom fått lite handlat idag. Av min kära mor! Däribland baby-morötter
och apelsiner, eftersom jag av någon kosmisk slump verkar kunna äta det nu,
trots allergi :D
 
Happy thursday!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0