Clockwork Angel.

Jag har haft en jättefin måndag, trots att jag var
väldigt trött. Gick inte alls & la mig sent då jag var 
väldigt trött efter praktiken igår kväll. Men min hjärna
verkar inte förstå vad "sovmorgon" och "kan sova ut" betyder.
 
Har fått lite mat inhandlat, tack mamma! Jag har sjukt dåligt med
pengar just nu så jag fick lite provians av mor min ;)
 
Jag ska avsluta denna fina fina måndag med att påbörja en ny trilogi.
Inte ny i sig, eller ny för världen, men ny för mig! Clockwork angel, första
boken i The infernal devices ska nu påbörjas på ljudbok :) De är en trilogi
som i historien är föregångaren till The mortal instruments, som alla vet
att jag har en liten besatthet av :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0