Book memories.

God morgon världen, liksom!
 
Idag vaknade jag halv 5, vilket kändes lite onödigt tidigt.
Klockan var satt på halv 6 eftersom jag börjar klockan 7.
Men det var bara att gå upp & se glad ut, annars hade jag
varit sjukt trött om jag somnat om och sovit en timme till. Så
nu har jag typ en halvtimme på mig innan jag måste gå & jag är
redan i ordning gjord. Kläderna & sminket är på. Tar med mig frukost
så jag behöver bara slänga i mig något snabbt.
 
HJÄLP!! Bananer i pyjamas på tv.. HAHA, det är minnen det!
 
Jag fick världens inspiration idag när jag var inne på instagram,
jag ska köpa lite färg-glatt papper om jag hittar nå billigt och skriva
ner alla mina favorit citat från mina favoritböcker och lägga i en burk,
som jag sedan ska öppna om ett år och göra en scrapbook av! Hur
mysigt låter inte det? 
 
En HDMI-kabel lär också hittas, eftersom jag nu har en tv. Känns lite
skönt med bakgrundsbrus efter flera dagar av tystnad förutom katterna,
såklart som sällan är helt tysta en längre stund ;)
 
Fin lördag, på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0