And you know my heart by heart.

Har varit hos finaste meatballkaffe-date idag!
Tack och lov att det finns människor som kan bjuda
på livsnödvändiga saker när man själv är pank som en
kyrkråtta ;o
 
Med dig kan jag alltid vara mig själv, och det finns
inget du kan göra som någonsin kommer få mig att
avvika från din sida, käraste fina meatball!
Glöm aldrig det! <3
 
Nu är det en ny vecka och jag sitter & lyssnar på
Beth Crowley & Demi Lovato. Hoppas få bekräftelse
på att mina nya tillskott till min boksamling blir skickade
snart! Så jag kan börja organisera min bokhylla, så den är
en riktigt fin fangirl-hylla :'3
 
Vann även budgivningen igår så nu är ännu ett halsband
från TMI påväg hem till mig. OCH JAG LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0