Allergic reaction to life.

Sitter och nyser & snörvlar som en tok. Pollenallergin är
ett faktum. Det ska tydligen komma snö i helgen, vilket bara
gör denna tidiga allergi ännu mer irriterande! För då blir det
väl en explosion av pollen sen. Ersch!!!
 
Sitter och försöker få ihop mitt fördjupningsarbete om Huntingtons
sjukdom. Inte det enklaste när mitt Word hela tiden hänger sig.
Men det får bli som det blir, helt enkelt. Det ska redovisas imorgon
och det kommer jag inte ifrån. Men lätt är det inte!
 
Finns mycket jag hellre skulle vilja göra. Hämta min bok på kiosken.
Lyssna på Clockwork angel. Men nein, här ska det pluggas!
Men kanske får lite tid över senare.
 
Skulle ju underlätta om jag inte nös var femte sekund och måste snyta
mig hela tiden. Ögonen kliar och snart ser jag väl ut som en riktig pundare.
Haha .. 
 
I vårens(?) ära lyssnar jag på Larsa och det gör ju dagen lite lättare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0