As a warrior.

Idag är jag helt uppe i varv i både humör och energi.
Dock inte bara den sortens jättebra energi som gör en stark
utan mer en sådan som gör en hyperaktiv och stressad. Har
precis varit och hämtat nycklarna till mitt nya hem! Och att se
mitt namn på dörren skickade en rysning längs med min ryggrad.
Min allra första egna lägenhet!
 
Idag har jag ungefär tusen saker att göra. Jag måste göra rent ugnen, som
stått och gottat sig i rengöring sen  igår kväll, jag måste diska upp det sista,
packa ner det sista och städa så mycket som möjligt. Vi har inte tillgång till
någon lastbil förän imorgon, men vi får se vad vi får i Mattias bil när han kommer.
 
Ska även träffa finaste Mona idag :D Det ska bli supermys! Var sjukt längesen.
Var världens bästa granne åt Marcus för sista gången idag, köpte en sallad till
honom medans jag ändå var på stan och cappuccino + macka till mig själv.
 
Snart ska jag dra på massa musik och sätta igång. Blandade känslor.. stress.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0