En fin dag ツ

Idag har jag träffat finaste Bella. Vi började med att
springa runt på stan i jakt på frisörer med skills. Det gick
inte riktigt som vi tänkt oss! xD Så vi bestämde istället
att ta det i egna händer och hoppas påd et bästa, så det blir
ett projekt till nästa vecka eller så.

På fiket åt jag en maccaroon, eller maccarong?? som dom kallade det >.<
den var fluffig, rosa och fylld med choklad, det gillas :D . Bella var nyttig och
åt en macka!

Sen kikade vi på kläder och Bella informerade mig om att hon minsann ska till
gymmet för att testa hur det går nästa vecka, jag ska följa med, det trodde jag aldrig!
Men det ska jag, går det bra ska jag köpa ett tre månaders kort. :)

När jag kom hem skickade jag ett mail till studievägledaren på komvux om
att eventuellt plugga igen, kanske till undersköterska/sjuksköterska. Vet inte
om det beror på släktdrag eller min besatthet av sjukhus serier . Men det känns
väldigt bra! Så nu håller jag tummar och tår för mig själv! Och ett extra stort tack till
Bella som är en fantastisk vän, och inspiration - ` v ´ -

over.and.out. ツ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0