Stick i armen!

Jajemen, idag fick jag en spruta i armen!
En spruta jag förvisso beställt frivilligt. Men
som jag också tycker all kvinnor borde!
Män också har jag hört? o.O Om två månader
ska jag ta nästa. Sen en till. Sen ska man vara
skyddad mot livmoderhalscancer! Tjollahopp!

Sorgen när man lägger 1400 på medicin,
det bränner i hjärtat när man knappt har råd
med mat. Men det är sånt man gör, för att man
måste.


Idag har jag PMS och är arg på världen och alla
idioter i den. Alla är givetvis inte idioter, men det
finns en hel del!


Förutom det blir det inget gym tack vare mensvärk,
sprutvärk och lite påkommande huvudvärk. Men imorgon
ska jag dit, efter eller före möte beror lite på.


over.and.out.
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0