Play a video game.

Tröttfia! Det är jag idag det.. Dolly stog och tjöt utanför sovrummet och lyckades väcka mig, halv 8!! Vem går upp halv 8 om man inte har ett jobb eller så att gå till? >.< Hon har tur att jag älskar henne! Lol.

Varit satans trött på sista tiden :o vid midnatt då är jag helt färdig och bara däckar. Har inte gjort överdrivet mycket, förutom gymmet i måndags! Blir gym imorgon igen med fröken Belladonna :) Vi är duktiga vi!

Idag ska jag väl typ redigera någon bild och kolla på Greys! Kanske Once upon a time också <3

Känne rmig så full av saknad idag, känt mig så sen jag vaknade. Finns så mycket minnen jag klänger mig fast vid, saker jag ångrar, folk jag vill säga förlåt till. Jag vill iallafall säga till alla som hjälpt till att bygga minnen med mig, jag älskar er allihop .. och ni är saknade. Och ni finns kvar, i hjärtat. Varje dag.


 

 
                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0