Panikångest.

Imorgon.. eller rättare sagt senare idag .. måste jag
ha tag i Annelie.. Jag behöver mina mediciner.. Varit
utan alldeles för länge, vilket givietvis resulterar i insomnia,
panikångest, dödsångest & lite vanlig ångest. Så jävla bra!

Klockan är 03.35 och jag ska till gymmet imorgon, vilket jag
längtat till men nu avr jag tvungen att ta en attarax för att så
småning om kunna somna.. vilket är helt omöjligt nu! Inte kan
jag ringa någon, för alla sover. Och jag VET vad det här är, jag
känner igen det. Bara att roll with the punches och hoppas på att
det går över.. men det är minst lika otäckt för det :( Tänkte att
det kanske skulle kännas lite bättre om jag skrev lite.. men icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0