Just one of those days.

Jag har en sån där riktigt jobbig dag.
Hade tungt att andas när jag skulle somna.
Är så stressad över allting.. Känner mig trängd
och som om jag inte duger .. Jag vet inte vad jag
ska göra för att bli kvitt dom här känslorna :( ..
Önskar det inte behövde kännas så jävligt de stunder
jag faktiskt börjar känna .. Vissa dagar är jag så avtrubbad
att jag bara LÄNGTAR efter att få känna, men de dagar jag faktiskt
KÄNNER .. gör det så ont att jag knappt kan andas.

Jag är nervös över alla regler och ramar arbetsförmedlingen har.
Jag är nervös för vad SOC ska säga på mötet på måndag, rädd för
att bli anklagad, nekad och rejected igen.
Jag är livrädd för besöker på GYN den 30e när jag ska kolla upp
cellförändringarna. Allt känns så svårt, så tungt och så smärtsamt.

Jag vill inte må såhär ..


Kommentarer
Postat av: Lena

Det löser sig vännen. En dag i taget så ska du se att du kan checka av en sak i taget. Alla dagar är inte en dans på rosor. Ibland går dansen lite i moll, men det kommer bättre dagar, jag lovar... Har även jag haft sämre dagar... Styrkekramar

2012-04-19 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0