I miss you already ❤

Mamma har åkt hem, jag saknar henne redan
Mattias är i stugan och jag har suttit och gråtit
lite, vilket är skönt, eftersom jag haft problem
med att gråta tack vare mina mediciner ett par
månader nu .. så det var både skönt och jobbigt.

Har tagit lite bilder också, var inte heller igår!
Har haft det så fint med mamma. Vi har skaffat
spraytan, gymmat, varit ute på hotellet, druckit vin,
pratat, ätit god mat, sett på alla 3 Paranormal activity
filmerna och skrattat har vi med gjort. Det var behövligt.

Har även skrivit in mig på arbetsförmedlingen, fick träffa
någon annan denna gång än idioten som nekade mig att skriva
in mig sist jag var där förra året.. Ska också gå till Hotellet
i veckan och be om jobb där. Hoppas hoppas!

Nu är jag trött, lite ledsen och ska kolla på Velvet Goldmine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0