Glad påsk!

Vaknade av en skrikmås vid namn
Dolly klockan 07.30 -.- Nu har hon
legat i mitt knä och varit mysig en stund.
Så nu är hon nöjd antar jag för nu är
hon tyst och nosar på golvet.

Mattias sover fortfarande, lyckliga fan! Jag
är sjukt trött men kan inte somna om.. Hade
en dröm att jag satt på toa mitt på en motorväg.
Det var lite sjukt xD Här om natten drömde jag att
jag hade en fågel som hette Balle! Haha. Och en katt
till som hette Müsli.

Nu kom Mattias upp, behövde gå på toa xD Haha.
Konstigt sammanträffande.

Ska till stugan och fira påsk med Lasse & Lena idag :)
Äta mat och ha trevligt. Det blir nog kul tror jag!

Nu gick sötnos och la sig igen, jag ska väl fortsätta surfa
på ze cyberwaves! GLAD PÅSK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0