If I was a rich girl ..

Idag var det sån underbart vacker väder (trots blåsten)
Mattias och jag funderade länge på vad vi skulle hitta
på. Tillslut bestämde han sig för en lååååång promenad,
vilket inte alls lät lockande i mina öron :3 så jag fick en liten
slant istället att roa mig med och ha en "Me-day" en sån där
som alla ladies borde få ha ibland, för att må bra liksom!

Så jag köpte; Fjäderörhängen + halsband - för jag är tokig i fjädrar
Rakhyvlar - Dom borde tala för sig själva, varför dom blev köpta xD
Eyebrow trimmer - För att jag HATAR att noppa & raka ögpnbrynen.
Naglack + hår-ros; Well duh, dom är helt enkelt oemotståndliga!

Så nu fortsätter dagen med ett zumbapass, en dusch och sen vara
romantisk och helg-mysig med älski när han kommer hem från sin
lååååååånga promenad.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0